Misstag...

Ibland kan jag sitta o fundera över misstag, hur många misstag man ångrar att man gjort, hur många misstag man lärt sig av. Visst måste man göra misstag här i livet så man "lär" sig, men faaan så jobbigt de är när man inser att man får lida av sina misstag, att de känns som man gjort sitt livs största misstag, och att man önskar man kunde göra de ogjort, men de är väl bara o bita i de sura äpplet o försöka ta sig förbi antar jag!! Men jag kan nog trösta mig med att de är inte de sista misstaget jag kommer göra, de är ju alltid något man måste bearbeta för att orka med!!
Jag har iaf min dotter som är bland de bästa som någonsin hänt mig, hon gör mig hel <3 Mammas älskade lilla hjärta. Det gjorde vi bra!!
puss & Kram // A

Kommentarer
Postat av: Anonyym

Du har gjort väldigt många misstag och kommer nog göra en hel del till ska du se!

2013-09-06 @ 15:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0