Vänskap...

Ja, vad är vänskap?? Hur ska man behandla viss vänskap??
För mig handlar vänskap om ge och ta, och framför allt tillit, att man kan lita på varandra, men kan man lita på någon till hundra procent, oavsett vem de än är??
Jag själv har inte alltid varit den bästa när de gäller tillit, de ska jag ärligt erkänna, men vissa saker har hänt i mitt liv som har fått mig att vilja vara en bättre människa, och jag är en bra jävla bit på väg!! Med nya mål, nytt liv, nya möjligheter, förhoppningsvis fler möjligheter än hinder iaf! Men jag är på väg att bli en stark, självständig människa som har den bästa möjligheten i hela världen mitt framför näsan....MIN DOTTER <3
Jag är på väg att bli en så mycket bättre männsika än vad jag någonsin har varit, jag mår bättre, inte helt bra men bättre! Tack vare stöd från dom riktiga vännerna och familjen har jag kommit en bra bit på väg i mitt nya liv...
Hädanefter tänker jag varken ta eller ge skit, de är en sak som är säker!
IDAG ÄR FÖRSTA DAGEN PÅ RESTEN AV MITT LIV!!
// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0