Kanske dags igen...eller??

Ja de är nog på tiden att man tar o skriver ett par rader i denna blogg igen...
Mycket har hänt i mitt liv sen sist, mycket bra men oxå en hel den dåliga saker, tyvärr!
De största frågorna jag ställt mig många gånger är: hur vet man om man gjort rätt val här i livet? hur vet man att man inte gjort sitt livs största misstag? Kommer det någonsin kännas bra igen? När är det min tur att få må bra?
Livet som ensamstående mamma är ingen dans på rosor alltid, det kan vara riktigt tufft ibland, man måste vara stark, speciellt för sitt/sina barns skull, men ibland känner man sig som världens svagaste människa som inte klarar av ett skit, men så tittar på sitt älskade barn i ögonen o ser hur dom tittar tillbaka på en så där sött som bara barn kan, då smälter man o inser att: Faan jag klarar detta, de här fixar jag...Jag o N mot världen <3 

Kärleken till sitt barn är obeskrivlig, men hon är det absolut bästa som någonsin hänt mig, hon är min solstråle, hon är mitt liv, mitt allt =)
MAMMA ÄLSKAR DEJ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0