Midsommar, modell, födelsedag!

Ja men visst, Glad midsommar allihoppa, hoppas ni har haft en underbar dag?!

Min dag började med bullbak, endast 200 bullar, haha, men ja bakade åt min kära mormor oxå =)

Å så bakade ja ju till min födelsedag som är på måndag men de blir väl lite kalajs här på söndag med min sida av släkten o sen på måndag tar vi Jockes sida av släkten, sen på sändag kommer väl säkert Natta, Mattia o Elias, annars blir de inte så märkvärdigt. Vi tar o firar mej med vännerna lördag den 3 juli, då ska Nova sova hos morfar för andra gången, men de ska nog gå bra =)

MODELL FÖR EN DAG

Javisst ja & Ida var ju iväg i söndags o lekte lite modeller, de var riktigt kul o absolut en upplevelse. Kul att faktiskt ha lite fina bilder på sig själv för en gångs skull, i vanliga fall ser man bara allmänt illa ut. Skulle ju vara kul o ha några fina bilder på sig själv med Nova oxå, men de får bli en annan gång!
Jag blev riktigt nöjd med mina bilder, här kommer några av dem =)




en av mina absoluta favoriter =)




en till favvo...




Den här gillar ja oxå lite extra =0)


heta eller hur??? =) *smile*



som sagt riktigt kul var de!

Nej nu är de sängen som gäller för den här damen,
Gonatt allesammans

Puss&Kram // A


Kommentarer
Postat av: Karin

SNYGGING!!!

2010-10-04 @ 16:13:46
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0