Över förväntan

KÄNNS BÄTTRE

Ja de känns faktiskt redan mycket bättre att Nova faktiskt ska gå på dagis, jag ska vara utan henne 5 timmar om dagen tre dagar i veckan, de enda som känns lite jobbigt just nu är att på Novas dagsi så sover barnen ute i varsin vagn, dom är såklart nerbäddade supermysigt o så, men de hade en eningens svårt för att få Nova att sova idag, de hade tagit dom över 45 min att få henne att sova. hoppas hoppas hoppas de går bättre imorgon, de kanske bara var idag, hon kanske insåg att de inte är någon idé att krångla, de andra barnen somnar o då gör hon oxå de, och självklart tar de säkert ett tag för henne att vänja sig vid att någon annan ska söva henne. Jaja vi får se hur de går för dom imorgon. De värsta är ju bara att hon får inte ut sin sömn ordentligt men o andra sidan är hon såpass stor så hon behöver inte sova flera timmar, hon klarar sig på bara en timme, men de är ju skönt om hon kan få vila ut lite. Idag blev de bara en tupplur på ca 50 min, men hon var allt på topphumör iaf min lilla prinsessa!

Känns fortfarande lite konstigt att lämna bort henne o sen gå hem utan henne, menn de är väl en vanesak det med antar jag!

Jaha de var det dä, nu ska jag kolla på Tv en stund. Jocke sover redan, han ska upp tidigt o skotta snö, o jag ska väl gå o sova om inte allt för lång tid, vi ska ju oxå up tidigt imöra...07.00 tinger kl =)

ha de gott allihoppa!

puss&Kram// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0