Bloggtorka =)

Jajemän här var de törrt..haha
Har haft fullt upp med skola barn, hem och hushåll..ja ni vet ju hur de där kan vara..
Men nu fick ja lite kommentarer om att ska man ha en blogg så måste man ju skriva oxå, de är ju de som är hela grejjen med en blogg, och visst är det så ;-)
Julen har iaf varit kanoners, lite fart o fläng men de var de värt det, Nova fick massa bra julklappar, både leksaker och kläder och annat smått o gott!
själv fick jag en ny telefon, en HTC wildfire, helnöjd!
så har jag ju haft kära mamma här oxå *mys* Så vi passade på o tog lite barnvakt på juldagen, som blev lyckad, jag hade superkul...ända tills vi skulle ut, jag var inte ett dugg sugen på o gå ut, hade mkt roligare innan, men men så kan de vara!
Just nu njuter jag o Nova av våran ledighet, finns dock inte så mkt att hitta på då alla andra jobbar, så vi får väl se vad jag ska roa min dotter med under veckan =)
Nej nu ska jag slänga mej i duschen tror jag, o se om vi kan hitta på något sen!
puss&kram// A

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej, ja kan komma och umgås med er en dag :) ha en super bra nyår så hörs vi nästa år.



Kramisar <3

2010-12-30 @ 13:40:16
Postat av: Anonym

=(

2011-02-01 @ 20:46:33
Postat av: Johanna

fin blogg du har sötis! :)

2011-06-08 @ 12:59:53
URL: http://johannabergenstrahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0