Nej nu är jag trött på det här...

Jag är trött på min kropp, den här kylan som har varit har tagit knäckan på min överkänsliga kropp. När de är kallt ute så blir jag superdupertorr, de spelar ingen roll hur mkt jag än smörjer in mej så är ja lika torr igen!
Visst om de skulle hålla sig till dom delarna på kroppan som man kan dölja så skulle jag vara nöjd, men nu har de satt sig runt ögonen o de kliar något så in i helvete och det resulterar i att jag blir kanonröd.
men ikväll tar de nog priset tror jag, fast de känns mer som om ja skulle ha fått en allergisk reaktion mot något, men vad??? de känns nästan som när ja har varit bland katter, men de har jag ju inte varit idag, skumt!!
Har iaf tagit en allergitablett nu och smörjt in mej så får vi se om de blir något bättre, annars kanske ja får gå iväg med de här skiten till veckan!

men inte nog med de så är jag fortfarande förkyld, jag känner mig inte dålig,men jag låter precis som om jag skulle vara kanontäppt, plus att ja har en jädrans huvudvärk mest hela tiden plus att jag är yr som skrutt, kanske ska gå iväg med de oxå =( har ju änå varit förkyld ett tag nu...fy FAN rent ut sagt vad trött jag är på den här skiten nu..

Verkar även som om förkylningen håller på o ta om på Nova oxå, hon hostar o kraxar igen =( stackare!!
Plus att hon håller på o få en massa tänder, plus att hon fick vaccin i måndags o febern kunde komma 1 vecka efteråt OM de får feber! och då kan hon få en feber på uppåt 39-40 grader...jösses när ska detta elende sluta?

Imorgon är de iaf 2 års-kalas för Mollie, så vi hoppas verkligen att Nova inte blir sjuk igen så vi inte kan åka dit imorgon, att jag ser ut som om jag skulle ha fått stryk är ju en sak de kan leva med, men vi behöver ju inte komma dit o smitta ner dom en gång till...jaja de återstår o se imorgon!

Här kommer iaf lite bilder på Novis


Nova hoppar på sin...ja de ska nog vara en kanin tror jag!



Nova o morfar tar sista bobåkningen, men jösses vad glad man kan vara =)



Novas "plast"gammelmormor har stickat så fint till henne, hur gulligt är de inte med hemmastickat??!!



Nova kladdar med fingerfärg, de var dock roligare med pensel =0)

Så här kan man se ut när man har kladdat klart och är redo för ett bad, pappan ser inte allt för glad ut*hihi*

nej nu är de natten för A.Sundh. God natt o sov gott

Puss&Kram // A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0