dags igen då...

I SUCK ON THIS

Jag är verkligen skitkass på de här med o blogga nu förtiden! funderar på om man kanske ska skaffa bilddagbok istället/också! för då kanske de blir att man lägger upp någon bild om dagen, o så kan man ju skriva o så här ibland....äsch ja vet inte, gör de mest för mammas skull, fast att ja suger lite på de just nu....*hihi*
Ska försöka bli bättre, jag lovar!

Idag är de iaf tisdag, o de är skittråkigt! Är meningen att ja ska iväg o träna ikväll MEN ja känner mej inte helt OK, jag har lite ont i halsen o huvudet, plus att ja känner mej ganska hängig....kanske är en förkylning på G. Kanske ska vila idag me, så kanske de är bättre tills imorgon *hoppas hoppas*

Nej nu ska jag försöka roa en tjurig Nova som står här o rycker i mitt byxben...

Puss&Kram / Angelika & Nova


Kommentarer
Postat av: elin - theas mamma

Tack för din kommentar Angelika,

känns bra med lite pepp från andra mammor som förstår vad jag menar & hur jag känner! :)

Och såklart man älskar dom små likamycke ändå!

Kramkram

2009-10-28 @ 21:32:03
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0