REGN REGN REGN

SOL SOL SOL...

...Vill vi ha istället för en massa regn o rusk. Dagen började bra med solsken, men helst plötligt så regna de, vad är detta??!! Hoppas att de vänder snart igen för nu har vi haft dåligt väder fan snart i en vecka, i lördags var sista fina dagen.
Jaja inte mkt att göra åt saken, men hoppas verkligen på en vändning snart !

PRÄSTEN

Idag kommer prästen hit o vi ska prata o diskutera om dopet, bestämma psalmer o grejer. Men jag ska  ju ha min kära Kusin som ska sjunga på dopet, så henne måste ja ringa sen när ja pratat med prästen om vem som är kantorn osv.

Annars för övrigt idag så vet de sjutton vad som händer, de är ju skitväder så....
Vi ska väl åka o handla lite iaf, sen ikväll så ska mamma gå iväg med några kompisar till Harry´s....

Jaha nej nu ska jag gå o fixa lite innan prällen kommer...

Ha de gott..

Puss&Kram // A

Kommentarer
Postat av: Charlotta sundh

jag skickade mess till dig . men fick inget svår . så jag frågar dte engång till här . är det okej om johanna kommer med på dopet . för hon kommer hem i helgen . Pusss

2009-05-10 @ 17:13:36
URL: http://charlotta90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0