NU går de fort fram...

.....NÄSTAN FÖÖÖÖR FORT

Mammas lilla flicka växer så de knakar, har så svårt att förstå att hon blir hela 9 månader nästa vecka, Hon låg ju nyss i min mage o härja =)
Men den senaste tiden så har de gått så fort allting, hon börja krypa (å fort går de nu), hon reser mot allt hon kan hitta, tänderna kommer, men inte nog med de så står hon själv o vinglar, inte så värst länge men hon gör det, och igår kom hon på att man kan ju gå själv med läragåvagnen, så nu kör hon räser med  den här fram o tillbaka, men hon kan inte vända själv, så varje gång hon kommer fram till ett hinder så blir hon förbannad o så får man komma dit o hjälpa henne runt, då blir hon lycklig igen =) Mammas älskade skrutta =)

   

Kolla vad jag kan, visst är jag duktig??!!

 

Mammas hjärtegull



Nej fasiken, Jag drar!! =0)

VÄDRET

för övrigt så händer de inte så värst mycket, vädret är ju inte så värst lockande, knappt att man vill gå ut ju!
Hoppas på att de fina vädret kommer snart så hon kan använde de söta sommarkläderna hennes mormor har köpt till henne, ursöta verkligen, får lägga upp bild på henne när hon har dem på sig.

 
Nova leker med sin boll!

MIN MORMOR

Javisst i förrgår fick ja reda på att hon ligger på sjukhuset, hon har nämligen epilepsi.
Hon hade fått ett ganska kraftigt anfall så hennes gubbe Kjell hade fått ringa ambulans, hon hade blivit halvsidesförlamad och han kunde inte få någon kontakt med henne.
När hon väl kom till sjukhuset så var hon helt slut kraken, hon kunde tydligen inte ens öppna ögonlocken.
Men nu har hon piggat på sig!
Ska ringa till dem sen o se om hon har fått komma hem o hur läget ser ut.
stackars min mormor.

Här kommer lite bilder till dej mormor!

 
Sötnosen!



Äter vattenmelon =)

 

Äter strumpa *hihi*



Sover såååå gott på mage =)



Äter rabarber hemma hos morfar, utan en enda min, de måste ju vara surt??!! =)



Våran Lilla Stjärna <3

Nej nu ska jag fortsätta städa lite här hemma innan Novis vaknar till liv där inne, antar att hon sover en bra stund idag, hon har krånglat lite, igår kväll vägrade hon att sova, ena stunden avr de för varmt o sen bara låg hon där o glodde rakt ut i luften, tror vi höll på i 2 timmar för att få henne att sova, till slut somna ja själv där inne =)
sen vakna hon kl 5 imorse o ville minsann inte somna om, hon somna väl om vid halv sju- sju någon gång o vakna igen vid 8, då var man lagomt trött!

Ha en bra söndag

Puss&Kram // A



Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade lilla gullunge man kan ju äta upp dej!! =D Såå söt och go! <3

2009-06-16 @ 21:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0