Det var det de...

AVKLARAT

Då var midsommarafton avklarat, vi kom ut till Jockes mamma o co vid 14.30 tiden (vi skulle ha varit där kl 13) vi blev lite sena med andra ord, men Nova tog igen sin missade sovtimmar från natten på förmiddagen, så hon sov i tre timmar, så hon vakna inte förren 12.30.
Men då vankades de grillat, gott att dricka, god efterrätt m.m.
Synd bara med vädret, de var iaf fint väder men de blåste ju isbjörnar.
De hände väl inte så där värst mkt mer än så här, vi hade trevligt iaf o de är huvudsaken.
De hela slutade meed att Jag, Jocke Ida & Peter satt uppe sist o grilla lite kvällskorv o satt o prata lite skit, men ja tror nog att vi var i säng till någon gång runt halv tolv, vilket var ganska skönt de med!
Nova sov kanonbra i husvagnen som vi hade lånat, de var till o med lite mysigt att ligga lite tätt o trångt med mina älsklingar.
Nu till de tråkiga, Jag Glömde att ta kort på hela kvällen, iof så var de väl inte så mkt att ta kort på, men iaf, inte ens ett enda kort tog ja, men men!

TAND...

....Nr 2 är kommen, kände den imorse, så den måste ha kommit igår eller  något, antagligen den som spökade i förrgårnatt när hon krånglade så, så nu har Nova 2 små små riskorn i underkäken =)
Lilla stumpan börjar bli stor nu juh, hon är ju ingen bebis länge, hon är ju ett barn, men hon är ju MIN lilla bebis =)

IDAG

Blir de bara en latdag, äta något gött ikväll o bara mysa framför TV:n med mina älsklingar!
Ska iväg till affären sen oxå, måste ju köpa tandborste o tandkräm till Novis, idag har hon ätit massa sött, hon fick smaka på den smarriga midsommartårtan Ida hade bakat =)
Så ikväll blir de nog en så kallad moffakväll, då man bara kollar på film o moffar en massa gott, typ chips, godis m.m.

Ha en fortsatt trevlig midsommarhelg,

Puss&Kram // Angelika Joakim & Nova

Kommentarer
Postat av: nikita

Tänkte tipsa om en ny tävling i min blogg

Vinn ett presentkort hos Kiddoz värt 500:-

(leksaker, barninredning, doppresenter,hoppko,

barnvagnsskyltar, personliga tavlor mm)

Tävlingen hittar du här:

http://nikital.blogg.se/2009/june/vinn-ett-presentkort-vart-500-hos-kiddoz.html

2009-06-23 @ 03:20:29
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: elin

Tack för din kommentar, jag får väl bita ihop & stå ut ett tag med ömma bröst.. =)

Kram

2009-06-25 @ 22:33:05
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0