Utmärkelse

Jag har fått en utmärkelse av Michaela, även du har en mycket fin och underbar mammablogg.
Tack så mycket!




Reglerna för Awarden är enkla, Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg, länkar till bloggen som jag fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till ALLA Mammabloggar som jag tycker Förtjänar den!
Lämnar såklart ett meddelande inne hos Dem om att dom har fått den!

Therese och Amelia
Maria och nellie
Mamma
Linnéa och Kevin
Ida, Lukas och Mollie
Cajsa och "Magen"
Alexandra och Tyra

Kommentarer
Postat av: Alexandra och Tyra

Utmärkelsen finns även för dig hos mig!

Puss!

2009-01-18 @ 20:10:35
URL: http://alexandratyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0