TOKIG

Jag blir ta mej fan tokig på detta, bloggen ser bra ut när man förhandgranskar men inte sen när man sparar, hmmm.??
Skumt eller vad??!
ger fan i de här nu,
Hur tycker ni att de ser ut??
kanske är annorlunda beroende vad man har för dator, på min dator så blir alla "gamla" inlägg kursiva men inte de allra nyaste, jag vill INTE ha dem kursiva. men de är kinte kursiva om man går in på kommentarer, HERREGUD!!
Sen är alla rubriker avkapade, sista bokstaven är lixom halv kan man säga....men men
Är absolut INTE nöjd. men de får ja fixa en anna dag.

Plus att ja får inte kommerntartexten att bli orange, den är svart så man kan knappt läsa kommentarena, fast att ja har ändrat på rätt ställe, men bloggen har ju varit lite seg de senaste dagarna så de kan ju vara något sånt bara.

Nej nu ligger min underbara dotter o pratar med mej i babylarmet, dags för ett bad o lite gröt=)

ha en trevlig kväll.

Puss & Kram // A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0