Nyårslöfte

1. Jag/vi ska göra de här året så perfekt som möjligt för Nova! Hitta på massa skoj med henne =)
Allt ska vara så bra för Lilla Novas skull.

2. Börja träna, inte just för att gå ner i vikt, utan för att ja ska hitta mej en hobby, något just bara för mig. Plus att de är ju inte direkt skadligt att röra på sig. Få dallret att sitta fast *hihi*
Mest för att de kan vara skönt att ha lite ensamtid, komma ut lite för sig själv, kan bli ganska intensivt ibland, Men ja älskar min familj ändå =)

3. Ha mer kvalitetstid med jocke, vi måste hjälpas åt lite mer! INTE bråka *me love you*

Ja de är väl mina nyårslöften, ta tag i mig själv o umgås SÅ mycket som möjligt med min familj, göra saker ihop som en familj. Längtar till sommaren nu......

Nej nu har äntligen min dotter somnat så jag ska ta mej något att äta, sen blir de sängen för min del. Jocke är fortfarande iväg o lagar bilen, antar att de inte går så bra, de har tagit sin lilla tid, Men Nisse tog ju en massa tid på sig innan han kom o hämta Jocke oxå...hihi, får se om bilen blir lagad idag eller imorgon =)

Men nu är de iaf bara 10 dagar kvar tills mamma/mormor/Catta kommer, de ska bli såååå kul, vi har inte setts sen i november, vilket innebär att hon inte har träffat sitt barnbarn sen i mitten av november, då var Nova nästan två månader, nu är hon tre månader, närmare 4 månader när hon kommer, tror ni hon längtar något??? det tror jag, eller de VET jag.
Det har ju hänt en hel del på Novafronten sen dess, de utvecklas ju så fort.
Hon vänder sig ju på sidan, NÄSTAN så hon rullar över på mage, men de är den där armen som är ivägen bara, hon skrattar högt, Idag asgarva hon verkligen när ja skulle tvätta henne i armhålen, jättekillig under armen...*hihi*
Mammas älskade lilla skrutta

Nej God Natt Allihoppa, sov Gott

Puss o Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0