Middag ikväll

MIDDAG

Japp ikväll är vi bjudna på mat hemma hos Jan & Gunilla (hur stavar man Gunilla?) Hon ringde förut i förmiddags o frågade om vi ville komma dit, Ida Peter Lukas & Mollie ska oxå dit. Ska bli kul o komma ut lite FAST att de är 18 minusgrader ute, de värsta är att de bor typ 5 minuter från oss, så man skulle vilja gå dit, MEN de vill man inte när de är så kallt så att snoret fryser till is, känns så dumt att ta bilen dit, men stackars lilla Nova fryser väl ihjäl ute om man ska ut o gå, de värsta är att de är verkligen JÄTTEFINT väder ute, synd bara att de är så förbannat kallt. Skulle vara skönt att komma ut o gå lite, men de får vi ta sen när de blir lite mildare.

JULKORT

Kommer ni ihåg att ja sa att jag hade fått världens finaste julkort av min mamma från new York?? Jag skrev att ja skulle skriva ut dikten förr att den är så fin, här kommer den:

For you My Daughter
....a specail Thought in This Holiday season

When you were born
I held you in my arms
and just kept smiling at you
You always smiled back
your big eyes wide open
full of Love
You were such a
beautiful
good
sweet Baby

Now
as I watch you grow up
an become your own person
I look at you
your laughter
your happiness
your simplicity
your beauty
And I know that you will
be able to enjoy a life
of sensitivity
goodness
accomplishment
and love
I want to tell you that
I am so proud of you
and I dealy Love you

Happy Holidays My Beautiful Daughter

 ~
Susan Polis schutz ~

Visst är den fin, helt underbar! Tack en en gång mamma! jag älskar dej!

NEDRÄKNING

Japp nu är de bara 6 dagar kvar tills mamma/mormor kommer hit, längtar såååååå mkt.
Undrar vem som längtar mest, jag som längtar efter mamma eller mamma som längtar efter Nova o mig??
Gissar på att mamma vinner...*hihi*
Nej nu vaknar min underbara ängel...
ha en bra dag....


Kommentarer
Postat av: Alexandra och Tyra

Åhh, vilken fin dikt! Stämmer ju verkligen!

Så fina bilder det är på Nova, helt otroligt att hon blivit så himla stor! Går snabbare n blixten!

Hoppas allt är fint med er, Här är det fint!

Ville du fixa min blogg? Haha! Snacka om att be om tjänster det första jag gör!

Jag var iaf ute i Lör för 1:a ggn och jag tänkte faktiskt på dig! Vi hade allt soj förr i tiden!



Kram Kram..

2009-01-05 @ 22:00:49
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Lina

Gumman. jag saknar dig. du kan väll höra av dej någon dag så kommer ja förbi på kaffe=) de var u ett tag sen nu. pusspuss

2009-01-07 @ 01:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0