Helg..

FREDAG

Jaha då var de helg igen då, undrar vad man ska hitta på i helgen då??
Idag blir de nog inte så värst mycket, Jocke är iväg o fixar klart bilen, o den verkar ju ta sin lilla tid, så vi blir  nog hemma idag med. Men imorgon måste vi nog hitta på något, egentligen skulle man ju behöva ta sig ut lite med Nova så hon får lite frisk luft, men de är ju så satans kallt ute. Är lite smårädd för att bli kall om händerna igen, men man kan ju inte sitta inne heller för att man är rädd att bli svullen om händerna, har ju inga ringar på mig iaf så de är ju lugnt.

SKEDEN

Igår eftermiddag efter att ja hade gett Nova AD.droppar o Minifondroppar så låg skeden brevid henne på filten, o helt plötsligt har hon skden i handen i har stoppat den i munnen, vet inte om hon var medveten om att hon hade tagit skeden, men man kan ju få tro de iaf *hihi* men ja fick de på kort iaf!

Jag tog skeden mamma, kolla vad jag kan
Kolla vad jag kan mamma =)
Kolla på mig...

Så här nöjd är jag då...

Även idag när jag plockade fram lite lekssaker o la runt henne, så blev hon väldigt nyfiken på den färgglada giraffen, så jag höll upp den framför henne, för att se vad hon skulle göra, och för att hon skulle se den bättre, o den var ju bara såååå fin tyckte hon!

Nova pratar med den fina giraffen

Kolla vad fin den är!

Åhhh så rolig den är

Åh så glad ja blir...

YES jag tog den...äntligen

YES Jag tog den, ja snodde den från mamma

då blir man så här glad

Då blir man så här glad =0)

Mammas lilla flicka är så duktig, som sagt ja vet inte om hon gör de medvetet, men de är kul ändå!

STÄDA

nej nu ska jag ta o gå o försöka städa undan lite medan Nova sover, de börjar se ut som fan själv här hemma just nu!
Disken diskar inte sig självt, undrar varför...*haha*
Tänk om diskmaskinen kunde vara i funktion, de skulle sitta fint, då slapp man iaf disken, Therese nu vill ja att Peter ska komma hit o kolla på den...*tihi*
Så ni får ha en bra fredag, de ska iaf jag ha!

NOVA

Kolla så söt ja är...

Sånna här roliga miner har jag för mig hela dagarna =)

sååå fin är hon...

Men kolla vad underbart söt jag är

mamma älskar dej

I love you my beautiful princess

Puss & Kram Hela Dan


Kommentarer
Postat av: Linnéa

ja de e allt han :) men ja ska inte hoppas för mycke för ja har svårt att tro på de för de e för bra för å va sant då :) ja de tycker ja allt vi ska göra! kram kram

2009-01-04 @ 02:32:49
URL: http://linneasundqvist.blogg.se/
Postat av: Catarina/mamma/mormor

oh, vilken söt litn princessa vi har// älskar er, kram,kram

2009-01-25 @ 15:37:58
URL: http://catarinasund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0