1 år sedan...

PLUSET

Javisst idag förstår ni är det 1 år sedan jag plussade på grav.testet.
Kan ni tänka er vad tiden går fort, o nu sitter ja här med en snart 4 månaders bebis, helt otroligt!

Som ni kanske har läst eller förstått så var de väldigt blandade känslor när ja plussade, de var inte helt 100 mellan mej o Jocke då så de var inte helt självklart att vi skulle behålla då, eller ja, ni vet vad ja menar, man är väldigt kluven o vet varken ut eller in. Fast gud vad glad ja var, ja visste att allt fungerade som de skulle, jag kunde bli mamma!
Innerst inne visste jag nog redan från början att jag SKULLE behålla.
Jag o Jocke jobbade på vårat förhållande o sen var de bara helt självklart att vi skulle behålla.
Känns JÄTTEHEMSKT att ens tänka tanken på att man tvivlade på o behålla nu när hon faktiskt är här.

Helt klart de bästa beslutet ja gjort i hela mitt liv, för vad vore livet utan henne nu??!!

Hon är ju de bästa, de finaste de mest vackraste som hänt i mitt liv, o inte nog med de så får ja uppleva detta mirakel med min drömprins, de bästa som finns, Nova & Joakim Maajaakkola! Älskar er, min familj!

COUNTDOWN

Nu ni är de bara TVÅ dagar kvar tills hon landar på arlanda vid 14.30 (om allt är i tid), sen brassar hon på hittåt i bilen som redan är förbokad på Arlanda, så hon är väl här vid, ja sexsnåret! Mamma jag längtar sååååå mkt!

Nej nu ska jag göra mej iordning medan Nova sover, hon slog igen sina underbara blå vid 23-24 snåret igår o sen slog hon upp dom med ett strålande humör kl 8 imorse, de blev blöjbyte, mat i sängen o en massa myspys med en glad flicka i enbart blöja, mmmmm så mysigt! Sen blev hon trött igen vid 10.15 så då gick vi in o la oss i sängen o tvärsomna båda två, myspys! Sen vakna ja en timme senare, men hon sover fortfarande, skönt då kanske hon kan vara på bra humör idag =)

Ha en trevlig fredag.

Puss & kram

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi visste direkt att vi skulle behålla bebis-efter 2 aborter var det ingen tvekan....känns jobbigt att veta att Amelia kunnat haft ett syskon på 1,5 år...tack för att du finns min underbara vän!! Tack för att jag fick ösa ur mig all skit i telefon-jag älskar dig <3

2009-01-09 @ 16:58:47
URL: http://eldvina.blogg.se/
Postat av: Lina

gumman jag har skaffat mej blogg när du har tid skulle du kunna göra den lite fin då? Vi får ses snart igen:) blir så långa mellanrumman jämt :(

2009-01-12 @ 04:35:06
Postat av: Lina

Så nu har ja fixat en blogg:)

2009-01-13 @ 20:34:17
URL: http://liiinnnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0