Vilken jubelidiot...

TA REDA PÅ FAKTA INNAN....

ja visst innan man sitter o öser ur sig en jävla massa skit så kanske man ska ta reda på hur de verkligen ligger till, för man skriver ju faktiskt inte ut allt på bloggen..
I mitt senaste inlägg så skrev ja om att Katten är jobbig, så fick ja den här kommentaren:
Postad av: K
avliva en katt för att ni, som faktiskt tagit er an honom, inte har tid?!
Fy Fan!
(jag vet precis vem K är för den delen, snacka om trubbad, men men)

Men snälla nån, en katt som både skiter o pissar inne enbart för att man drar fram dammsugaren är inte normalt, han är till o med kastrerad! En katt som klöser på väggar, tapeter, möbler,  m..m. FAST att han har en klösbräda!
En katt som varje natt skiter minst 1 dm från sin egen låda, FAST att den är rengjord, känns som att ja har tröttnat på det.
Eller att han sätter sig o pinkar i sin EGEN vattenskål, Jösses, ta du hand om dina egna jävla problem o bry dej inte så mkt om vad andra gör o inte gör, väx upp någon jävla gång, så enkelt är de bara!
Sen tycker ju då jag att han man stake nog att skriva en kommentar så kan man väl för fan lika gärna skriva vem de är ifrån oxå, stå för vad man tycker istället, de blir bara så jävla genomskinligt, o ganska töntigt om ja ska vara helt ärlig...närstan så  de blir lite skrattretande...*HAHAHAHAHA*
Självklart vill ja inte avliva honom ser helst att han kunde få komma till någon som bor i hus så han kan få bli utekatt o få må bra!

Vi har en dotter som med största sannolikhet ÄR allergisk mot honom o ingen vill ha honom, Jag har gjort allt i min makt för att bli av med honom, men inget hjälper, så nu tycker alltså DU att vi ska ha kvar honom fast att Nova är allergisk, hur idiotiskt är inte de då???  Känns som att ja faktiskt sätter min dotters välbefinnande i FÖRSTA hand, hur skulle du själv göra i min situation???? Säkert ha kvar katten fast att ditt barn är allergiskt.....

Herregud säger ja bara.....
Att folk måste lägga sig i andras saker, om ni tar hand om era poblem o erat liv så tar ja hand om vårat o våra problem o jag ser katten som ett problem just nu, herregud Nova är ju allergisk för fan...

Vad skulle ni ha gjort i min situation?? (mina vänner)

Kommentarer
Postat av: SOFIE

Hej.. såg om din katt.. ja fick ta bort en av våra efter att vi fått Alice för han va så svartis..bajsade på golvet i köket o på hennes skötväska o utanför lådan. Han mådde inte bra de mäsktes han bev rädd fort ngn kom nära.. Vilket beslut ni än tar så vet ni bäst va som e bäst för katten ta inte åt dig av dumma kommentarer.. hoppas på att katten mår bra va ni än gör. //Sofie

2009-02-18 @ 13:28:34
Postat av: lena Melin

Hej Angelica...Jag skulle avliva katten om den skiter o pissar inne.O om den pissar i sin egen vattenskål så är det ju nått allvarligt fel på katten.Så om du inte får tag i nån som vill ha katten så avliva den ,du kan ju inte ha nova krypa i skiten sen.. Ni får ha det så bra o hoppas att det löser sej, så hoppas jag att vi ses snart så vi får träffa lillsnuttan..L kramar

2009-02-19 @ 08:58:27
Postat av: Anna S

Heej! Hoppas du hittar nån lösning på problemet. Huvudsaken är att Nova mår bra!



Tycker för övrigt att de är dags o ta en kaffe snart=)

Puss

2009-02-19 @ 19:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0