Oj oj oj...

SÄGER JA BARA...

Nu får de vara nog tror ja, ska men varkligen behöva be om ursäkt för hur eller vem man är???
Jag tror nog att de är bara för vänner att acceptera, alla andra har ju gjort de, alla är vi olika!
Men nu får de va nog, ja tänker nämligen inte göra de något mer.
Skulle vara jätteskönt o komma härifrån känner ja, börja om från början, med NYA vänner, nytt läge, nytt nytt nytt....
Slippa allt skit som man jämt jämt jämt jämt får ta från andra, hur orkar man bara ösa skit över folk?
Har inte folk annat att göra, som att ta hand om sina familjer, beté sig som vuxna människor, mogna någon gång, väx upp! Säger inte att ja är den mest perfekta människan i hela världen, men ja har insett att man kan inte låtsas vara något man inte är, ja har insett att man ska hålla sig utanför allt skit, jag har mognat, jag är vuxen nu! Jag ska vara en bra förebild för min dotter!

Så nu har ja klagat igen, men de är så tydligen i mitt liv, de händer något nytt varje dag som är så barnsligt, så ja blir förbannad o så måste ja ju klaga någonstans!

BLOGGDESIGN

Jag gillar min blogg jättemycket nu, men ja är INTE klar, ja testar mig fram lite, testar nya grejer, testar att redigera bilder, kollar hur de ser ut på bloggen, sen börjar ja om, ja har kommit på att bildredigering är ganska skoj, ,men jösses låt mig va, låt mej hållas, tror ni att ni är de enda som kan med bildredigering????
Minst hälften i denna stad, har inte ens gjort sina bloggar själva, så 2 av 3 ser nästan likadana ut. 

de spelar fan ingen roll vad man än gör så är de alltid nåfgo somstör sig, men läs för fan inte då om ni stör er så,ingen som tvingar er...

Nej nu är de natten för min del, hade lovat mamma lite bilder idag men de fixar ja imorgon förmiddag..

Puss & God Natt // A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0