1 vecka kvar...

Tjoho nu är de bara 1 vecka kvar till jul!
Är dock INTE riktigt klar med alla julklapparna...men nästan, Har kvar: Ida o victor, Ida o peter, pappas födelsedagspresent (den är beställd iaf) Jocke, något mer till Novis!

Idag har vi varit hos källmogänget o bakat lite knäck o ischoklad med lite olika smaker, en med pepparmintsolja, en med russin i o en med polkagris...mummsigt var de!

VACCIN

novis fick sin andra dos igår, de gick jättebra! inte biverkningar än så länge, vi får se om hon får några.
jag o Jocke har INTE varit iväg än, skulle väl behöva göra de snart, tror de får bli lite emlasalva för min del så ja klarar av o ta skiten någon gång....FY vad ja hatar sprutor...

SENASTE TIDEN

har varit lite upp o ner för min del, har haft ganska mycket att tänka på, mycket som man egentligen inte vill tänka på överhuvudtaget. jag har kännt mig ganska hjälplös, ledsen, arg m.m Så ni som undrar varför eller om ja har varit lite tillbakadragen så vet ni lite iaf...vill inte gå in på det mer de känns kanske privat/personligt!

ska lägga upp lite bilder...ska börja ladda upp den nu...får se om de hinner komma ikväll redan eller imorgon!

Här kommer lite bilder på min älskade lilla prinsessa, mamma älskar dej!

     

   

Några söta på min godinga, balnd annat när hon är tomtenissa =)
en bild på hur vackert vitt vi har de...sååå mysigt med lite snö!

     

Nova ute i snön!



Mamma o dotter =)





Puss på dej mammas hjärta, hon lyser upp mitt liv!
Hon är de bästa som någonsin hänt mig =)
Puss&Kram // Oss


Kommentarer
Postat av: Karin

Gott Nytt År!!!

Kram K

2009-12-31 @ 10:03:54
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0