Oväntat besök =)

GAMMELMORBROR

Igår kväll när jag satt på golvet med Nova o busade så ringde min telefon, o det var min morbror som ringde (vilket inte händer varje dag, fast ja är inte bättre jag). Han ringde för att tala om att han var på väg till Karlskoga, då han vanligtvis bor i Kristianstad, vi har inte träffats sen i Juli tror jag!

Han ska iväg med en kompis ikväll till Karlstad o kolla på Färjestad, så han ville komma förbi o kolla in våran älskade Nova som han inte har träffat ännu, så idag på förmiddagen har han varit här, de var riktigt kul o ses igen.
Så nu får vi ta oss i kragen och åka ner i sommar och hälsa på.

   



Nu ska ja slänga i Nova lite mat o sen ska ja åka ut till Ida o gänget, de ska bjuda på lunch!



Toffs i håret =)

ha en bra dag

puss&kram // A


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

OJ! Kusinen har jag inte sett på år o dar! hehe :)

2009-04-04 @ 14:31:51
URL: http://tjaclean.blogg.se/
Postat av: Lina

Söta lilla Nova :) Nu är de dags för kaffe igen :)

2009-04-06 @ 02:39:01
URL: http://liiinnnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0