Tråkig måndag

Helgen

ja den har varit lugn och skön, i fredags satt vi bara hemma och kollade på film.
Lördags så åkte vi in till Nora marken en sväng, hittade inte så värst mkt, Jocke hittade någon tröja, så vi åt lite mat där inne sen åkte vi hem, jag åkte till Nöjesbutiken och köpte mig den största godispåsen ja kunde få fram tror jag, men vadå jag är ju gravid, då FÅR man äta *hihi*
I söndags var jag hemma hos Ida och Peter Hela dagen, jocke höll på ock krångla med bilen, de var något fel på den så han skulle fixa det och de tog sin lilla tid, kan man säga!

Så såg min helg ut, inte värst mkt att hurra för men man vågar inte göra så mkt nu när de är VÄLDIGT nära, bara 23 dagar kvar till Beräknad Bäbis =)


Måndagen....

Den började med att jag drömde på morgonen att mitt vatten hade gått så jag vaknade med ett ryck och trodde då att detta var på riktigt. fick lite småpanik, men kom sedan på att shit de var bara en dröm, fast att ja tycker nog att den kan ta o komma nu, man bara väntar och väntar, men den lilla skrutten bara lyser med sin frånvaro, men snart så kommer den nog :-)

Sen satte jag igång att plocka o städa lite, tänkte de kan ju sätta igång de hela, men nej då =( *hihi*
Sen ringde Jocke o fråga om jag skulle följa med honom lite hit och lite dit, så jag hoppas in i duschen o sen åkte vi till banken bland annat, sen åt vi pizza *mums* sen var vi hemma till pappa en sväng, de ska låna en resväska av oss då dom ska åka till Rhodos om ca en vecka, så vi får väl hoppas att den lilla stannar där inne eller kommer innan =)
Sen var vi runt lite hit o dit sen blev de hemfärd.

Magen...

Den mår bara fint, stor och ännu större =) Känns nästan som den ska spricka snart.
Annars är det väl som vanligt, den puttar och knuffar och hickar som aldrig förr, den börjar nog tycka att de är lite för lite plats där inne åt den, men som sagt de gör inget om den vill komma ut nu!

        

           


Oj nu blev de många bilder, men iom att de inte blev några magbilder i förra inlägget så blev de extra många i detta =)


Filmer...

Nej nu ska jag kolla om de finns någon bra film man kan tänka sig att fixa hem, finns ju inte så mkt annat att hitta på så då kan man ju lika gärna kolla på film!

Någon som har några bra förslag????

Skriver mer senare------> Ha de så gott så länge....


Grannjävel....

Våran granne som bor ovanför oss kommer jag att stypa en vacker dag tror jag, iaf den dagen han väcker vårat barn med de han pysslar med där uppe.
Jag tror aldrig jag har hört någon GÅ så förbannat hårt i golvet, han lixom går med hälarna först, fram o tillbaka, fram o tillbaka, fan långt in på natten, men de är bara de senaste veckorna ja har hört honom, tror att dom har varit borta ganska mkt i sommar, så de är därför man aldrig hört dom tidigare.
Sen har dom en hund oxå, en liten sak, som skäller och ylar, speciellt när de lämnar den själv, de är ju nästan så man tycker synd om hunden, den blir jäääättteeee ledsen när dom lämnar honom ensam!
Så snart får ja väl ett frispel på dom där uppe, och ett frispel från en gravid kvinna vill man nog inte vara med om *hihi*

Var bara tvungen att klaga av mig lite,

Nu är de natten som gäller...Sov gott allihoppa!!


Kommentarer
Postat av: Catarina/mamma

oh, vilken fin familjebild, ja du gumman! Hon är så vacker, helt perfekt!

2008-09-30 @ 21:22:40
URL: http://catarinasund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0