Ont ont o ännu mer ont!

Ryggen...

Javisst, idag får jag lida för att ja fick en dag "ledigt" från ryggsmärtan, idag gör de superont, speciellt nu på kvällen, har tagit två alvedon, och sitter med min vetekudde plus värmedyna! Tänk om den ändå ville ta o komma ut istället, då skulle ja bli överlycklig! Tänkte nästan man kanske skulle kunna muta sambon att massera lite sen när han kommer hem från jobbet, men han är ju en karl så de blir väl tre knådningar så orkar han inte mer sen =)

Men något måste ske annars går jag nog av på mitten tror jag! Ja ja vi får se vad de blir.

Trött idag...

Idag är ja skittrött, har väl typ sovit 4 timmar inatt, gick och la mig vad halv två inatt o sen Jocke då som hade sovit från fem på eftermiddagen igår vaknade kl 6 imorse o var pigg som en lärka, han lyckades väl på något sätt o vis väcka mig, så ja har varit vaken sen tjugo över 6 tror ja, Men lagom tills de är dags för sängen så är man väl övertrött istället så att man inte kan sova.

Så nu ska jag nog ta o höstmysa lite, tända lite ljus o bara kolla på Tv o slappa tills Jocke kommer hem!

Skriver mer senare....eller imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0