Nu har ja tröttnat...

En jäääävla massa skitsnack!

Nu är ja nästan trött på det här, för det första varför klagar man över vikten när man ÄR gravid, man går upp i vikt så är det bara, face it! Sen om man går upp 9 eller 29 kilo vad fan spelar de för roll??? Visst kan vara jäääävligt träligt att få bort dom, de kan ja hålla med om, men om man bara har gått upp 9 kilo varför klaga?? O säga att man ser ut som en flodhäst eller dylikt!!

Själv har jag gått upp 21 kilo hittills, jag klagar inte, tycker bara att de kanske kommer bli svårt att få bort dom sen, men de blir ett senare problem, just nu känner ja bara att så länge mitt barn mår bra där inne så spelar de ingen roll hur många kilo jag går upp, PLUS att ja ligger perfekt på kurvan.

Sen har vi ju nästa grej, bilen! Vad ska man ha för familjebil???
Självklart skulle ja vilja kunna ha världens bästa bil, världens säkraste finaste DYRASTE, men man är ju inte miljonär direkt. Så i dagsläget har vi en Volvo 945, en kombi, de är en turbo, den är fin, dessutom så är volvo ganska säkra bilar, Den duger helt klart för mig o min familj!

Så om du själv sitter med en volvo, en ganska fin en oxå, lyxat till de med ett par fina fälgar m.m. hur kan man då sitta o säga atta att andra är volvonördar?? *hmm* dubbelmoral kallas de förstår du!
Bara för att man har en annan modell så har man fortfarande en volvo, snacka om att smutskasta sig själv *asg*

    Kan någon tala om för mej alla skillnader på dessa två??


Så nu har jag avreagerat mig lite!

Magen...

Idag är de som de som vanligt eller hur jag ska uttrycka mej, ont i ryggen, en vild bäbis (som absolut inte vill komma ut, fast att den mer än gärna får det)
Ska hoppa in i duschen här snart o ta en lååång VARM dusch, skulle varit skönt med ett badkar, men men!
Ja de finns väl inte så mkt mer att säga om magen idag...

Idag...

Ja då sitter man bara här, har en smula tråkigt, men men!
Blev lite chockad idag en sväng, hemtelefonen ringde, o de var min mormor som ringde ( då måste jag påpeka att de händer typ aldrig, typ när man fyller år) Hon ringde bara för att prata lite, klart hon har väl tråkigt där ute i stugan, dom bo i stuga på sommrarna, fortfarande här i kga, men min mormor har lite problem med motoriken så kan kan inte ens cykla, då kan de vara lite jobbigt att vara fast där ute utan att kunna ta sig någonstans, men nu till helgen skulle dom väl flytta hem till lägenheten, då kan hon ju iaf hitta på saker.

Nej nu blir de väl till o kolla lite till på TV antar jag, äta något snart oxå..!

Kanske skriver mer sen!

Ha de gott :-)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ha ha, Angelika du e för rolig!!!!

2008-09-17 @ 11:05:12
URL: http://linneasundqvist.blogg.se/
Postat av: AnnaK

Hej Angelica! Fick adressen av din kära mor. Jag har ingen aning om skillnaderna mellan de där bilarna men vill titta in och säga hej! :) Hoppas bebisen snart bestämmer sig för att komma fram och att jag får komma och snuffsa lite... :) Sköt om dig! Kramar Anna!

2008-09-17 @ 12:32:58
Postat av: Alexandra

Hej...

Trodde att du skulle höra av dig i går.. Men Men..

Du är väl inte på BB va?

Kram.. Trevlig helg..

2008-09-19 @ 10:00:38
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: madeleine

lycka till med kommande bebis. du har något helt fantastiskt att vänta dej:-) jag gick upp 8 kg, kände mej som en flodhäst! men 9 kg är mycket på en 163 cm kropp:-) trillade in här eftersom din mamma tipsat min sambo om din sida:-)

2008-09-19 @ 20:23:03
URL: http://madeleine1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0