Helt otroligt....

Exakt tre veckor kvar...

Javisst idag är det exakt tre veckor kvar till beräknad förlossning, alltså 21 dagar kvar bara, men sen får man ju nästan ställa sig in på o gå över tiden! Fast att slempropp o så har släppt, men ja hoppas på att den vill komma ut snart, börjar tycka att de är lite tungt och jobbigt nu! Och sen är jag så supernyfiken på vad det är för någon där inne, sååå spännande, Jag läääääängtar!!

Det som är skönt iaf är att rädslan för att föda barn är "borta", borta är den väl inte men ja är inte lika rädd och nervös längre, de har lagt sig nu, Jag vet att ja kommer att få all hjälp ja börhöver där borta på BB, sen har jag ju Jocke med mig som stöttar och tar hand om mig, så de ska nog gå superfint det här. Ont kommer jag säkert ha som bara den, men vadå det går ju över =) sen får man ju något fint för smärtan, något helt underbart!

Man har lixom inte riktigt fattat än att JAG, ska bli mamma, känslan är helt underbar, helt overklig, lite skrämmande men jag oroar mig inte för fem öre över att jag ska bli mamma, jag tror ja kommer att klara den biten helt galant, när de gäller uppfostring m.m. Sen att de kan finnas annat som skrämmer en mer de är en annan femma =)

Magen idag...

Den mår bara fint, gick ju som sagt in i vecka 38 idag =)
Har lite konstig molande värk idag, men inget ja inte kan leva med, de kanske är något på gång *hihi*
Man hoppas nästan varje kväll när man går o lägger sig nu att vattnet ska gå på natten, men så när man vaknar blir man nästan lite besviken när man inser att de inte har hänt ett skit.
men de är väl bara att ta dag för dag o vänta på den lilla!
Annars är det nog inget nytt med magen!

nej nu ska jag gå o kolla på TV lite, sen ska jag sätta igång o greja lite i "barnrummet", ska möblera om lite, är inte riktigt nöjd med vart skötbordet står, får se hur det blir!

Skriver mer sen---->

Kommentarer
Postat av: Ida (Lukas o Mollies mamma)

Du kommer att bli en toppenmamma Litta!! Du tar såå väl hand om mina barn och de älskar dej jätte mycket vet du!

Jag hoppas också på att det händer något snart. Längtar som en tok nu på att bli faster! ;-)

Kraam

2008-09-03 @ 21:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0