Fredag kväll....

Jaha då det fredag igen då, och här sitter man framför dumburken, har försökt få till min bloggsida, men det blev bara skit av alltihoppa, vet inte ens om man kan läsa vad de står på min förbannade blogg, men de blir tydligen ett senare problem för de vill fan inte som jag vill.

Jag är en aning upprörd som ni kanske redan har förstått??!!
Jag kan inte få tillbaka den vanliga stimallen ens en gång, utan de blev massa konstigt bokstäver o grejer det, FAST jag har sparat stilmallen tilloch med, så nu vet ja inte hur jag ska göra för att de ska bli bra igen..

Jag skiter i det helt enkelt o tar de imorgon, men de är så svårt o bara skita i det, jag är redan förbannad o då kan ja inte släppa det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0