De senaste dagarna

Det senaste inlägget jag skrev så var ja en aning upprörd, tycker att bara för att man tror sig vara mkt bättre än alla andra så kan man ändå hålla vissa saker för sig själv, och vill man inte att folk ska veta något om ens liv kanske man inte ska skriva blogg, bara en tanke lixom!

Annars så har de väl inte hänt så mkt tror jag, i onsdags sprang ja på stan en liten stund men Linnéa och Therese, sen umgicks ja med LInnéa hela dagen, vi skratta o hade roligt som vanligt *hihi*

I torsdags så var ja först hemma hos Timo på lunch, sen hade ja pratat med min BM om att få ett moderskapsintyg som ja tydligen var tvungen att skicka till FK, någon som jag aldrig har blivit informerad om, så de höll ja på o krångla med ett tag. Sen var ja hemma hos pappa på eftermiddan, dom har precis kommit hem från sin semester, dom var bruna o fina, sen åkte ja till kronhallen o handlade lite sen var ja bara hemma hela kvällen. Sen i och emd att närminnet inte ligger på topp just nu så kom ja på vid 20.00 på kvällen att ja skuylle ha hört av mig till alex, men de glömde ja totalt bort *sorry*

Igår var vi och käkade med Jockes pappa, hans syster med barn, sen skulle Jocke hjälpa sin pappa med skogsmaskinen så ja satt hemma hos Ida medans de gjorde det! Sen tog vi en tur till Storå och hälsade på Pumba o co, de var skoj, skönt att komma härifrån lite oxå, träffa lite folk man inte träffar så ofta.
Sen bar de hemmåt för min del, jag somande som en stock efter att ha ätit något, Jocke däremot skulle hem til sin pappa, för att hjälpa honom att ta emot sin nya skogsmaskin, som kom levererad på natten, undrar när han var hemma egentligen, jag vaknade till vid 03.06 o då var han inte hemma än, o sen skulle kraken upp tidigt imorse för att hjälpa sin pappa åter igen men någon trädfällning!

Magen...

Ja de händer väl som vanligt inte så mkt mer än att den absolut inte vill komma ut, lite mer slempropp har iaf släppt så nu kanske de är på G iaf, igårkväll hade ja lite konstiga sammandragningar och en helt annan sorts "värk" i magen och ner mot ljumskarna, som att de trycker lite neråt, så vem vet de kanske är på G nu iaf *hoppas hoppas*

Nej nu ska jag slänga mej på soffan o glo lite på TV, skriver mera senare...Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0