Baktokig!

Kladdkaka och Mockarutor...

Javisst, jag kom hem här vid halv tio ikväll ungefär efter att ha varit hos Ida o Peter en sväng, förstår ni kom ja på att nu ska här bakas, oavsett vad grannarna tyckte om det *hihi* tog iof inte så lång tid, totalt 1 timme typ.

Så först var ja sugen på kladdkaka, den blev dock inte så värst kladdig, men de funkar ändå med lite grädde till *hehe*
Sen kom ja på att mockarutor är ju ganska gott, sen kan de ju vara kul o ha något hemma i frysen som man kan plocka fram när man får hit folk, vilket iof inte händer så värst ofta men ändå =)


  
Sen ska jag med Ida till badhuset imorgon med barna, då kan man ju ha med sig lite fika, då passar nog mockarutor perfekt! Javisst förstår ni jag ska till badhuset med min stora mage, fick en baddräkt av Ida som passade perfekt, gillar dock inte att visa miha lår så där öppet men de kan man dölja med ett par shorts! Men de ska faktiskt bli väldigt skönt att åka dit, nu när man ahr så ont i ryggen, då kan man ligga i barnpoolen o plaska, den är varm o go mot ryggen, sen kan man sitta i bastun ett tag, de gör nog susen! Vem vet de kanske gör mer än susen, kanske sätter igång de stora hela (jag skulle absolut inte bli ledsen om de gjorde det).


En dag hos Maria...

Japp idag var ja hos Maria min barndomskamrat, det var riktigt kul och trevligt, kul att hita lite "nytt" folk att umgås med, nu när man helt plötsligt inte har så måmga vänner längre (tyvärr), eller ja klart att man har vänner, jag har ju såklart LInnéa, har alltid lika kul med henne, sen har ja Johanna men vi träffas inte så värst ofta (skämms på oss) men när vi väl träffas har vi en hel värld att prata om så de blir alltid ett antal timmar. Torun började ja umgås med igen, men hon har tyvärr flyttat till Karlshamn, men de är skönt att vi har kontakten igen iaf, riktigt skojj!
Ja sen har man ju dom som aldrig hör av sig så värst mkt längre, ja Lina ta åt dej, inget illa ment o jag är inte arg eller något, men de skadar inte att höra av sig någon gång då o då!
O självklart har jag Jockes syster Ida, jätteskönt att man kommer bra överens med henne, där har ja verkligen någon jag kan prata om ALLT med, hon finns alltid för mig och ställer upp till 100 % så mkt hon kan!

Så att börja umgås med Mia igen är helt klart superduper kul, man har ju något gemensamt där oxå, då hon har en liten flicka på snart 5 månader. Så min dag har varit helt perfekt, vi pratade om allt mellan himmel o jord, förlossning, barndomen, pratat gamla minnen m.m. Riktigt trevligt! det blev bland annat en kopp te till oss o en massa gröt till Nellie (hennes dotter)



Magen...

Ja den växer så de knakar *hihi*
Idag har jag haft ganska ont i ryggen men inte så jag inte klarar av de med ett par alvedon och min vetekudde.
Annars har de varit bra idag, men lite konstiga o knepiga ljus från magen, de nästan knäpper i den, kluckar lite o har sig, annars är de väl inget nytt, förutom att ja gick in vecka 39 idag (38+0), inte alls långt kvar, 13 dagar till BF!!

Tänkte ja skulle ladda upp lite bilder men helt jävla plötsligt så funkar det inte, så nu är ja irriterad oxå, Jaja jag får prova om de funkar imorgon att ladda upp bilder då!



Så nu är de dags för mej att ta natten om ja ska orka upp imöra!

God natt allihopp...

Kommentarer
Postat av: Ida (Lukas o Mollies mamma)

Hihi tack för de fina raderna om mej! :-) Känner ju självklart det samma om dej!

Ja det var verkligen skoj i dag i badhuset. Båda ungarna hade superkul och vi hade det ju ganska så soft med för den delen. Jätte gott med hembakt till fika också! :-P

2008-09-12 @ 22:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0