Aj Aj Aj Aj...

Ryggvärk...

Nu har jag haft ryggvärk i 24 timmar, först hade ja de en gång i timmen i ca 20 min, en sorts tryckande värk.
Men nu är de som en molnade värk mest hela tiden, men som blir lite starkare lite då och då!
Alvedon hjälper inte så där värst bra, men ja ska prova o ta två st vid nästa tillfälle.
Vet inte riktigt hur ja ska tolka denna ryggvärk, om de är ett tecken på att de snart är dags eller om de bara ska vara så här!!?? Har ju även en aning mer sammandragningar, men de är fortfarande inget ja inte står ut med, så än är de väl inte några "riktiga" värkar, bara vänta och se..

I går var ju BF datumet enligt sista mens, mitt första BF datum jag fick så man vet ju aldrig! *hihi*
Men de skulle ju vara typiskt om lillen skulle vilja komma ut nu, pappa och hans familj åker till rohdos imorgon kväll, mamma bor i portugal, kan dom komma längre bort tror ni??!! *haha*
Fast mamma hon är ju här på en "pisskvart" hon tar väl första bästa plan o kommer hit. Pappa o hans familj tar de väl lite längre tid för, emn vadå det är ju inte dirakt så att dom aldrig kommer se barnet, bara de att dom inte kan hälsa på på BB, men ja får nog besök så de räcker o blir över!

Sen ville ju morfars fru komma upp och hjälpa till sa hon, så mamma och hon får väl slåss om det! *hihi*

Åhhhh de ska bli så spännande, speciellt nu när men inte har en aning alls om när den kan komma, den kan ju titta ut när som helst! Förut visste man ju att om tre månader eller om 5 månader så kommer den, men nu sitter man här o skulle lika gärna kunna vara mamma till helgen! Eller imorgon kväll, eller om två veckor, ingen som vet lixom!
Men vad jag längtar!

Imorgon...

Ja då ska jag till BM, hade väl egentligen  hoppats på att slippa det, hade hoppats lite på att den skulle ha kommit innan dess men men! Inget att göra åt....
Hoppas iaf att ja ska slippa nästa efter det, vill ju ha min skrutt nu!
Så då får vi se hur mkt magen har växt, sist hade den ju växt tre cm på två veckor *ojojoj* på kurvan så såg de nästan ut som om de håller på o bli en mega bäbis, men som min BM sa att den kan ju lika gärna ha sträckt på sig eller något
sånt när hon mätte, så vi får väl se imorgon!

Torsdag...

Ja då ska jag träffa Mia, min gamla barndomsvän, vi gick även i samma klass på gymnasiet.
Ska bli riktigt skojj! Har träffat henne 1 gång sen studenten tror ja, o de var någon vecka efter att hon fått sin lilla Nellie, o ja var väl gravid i vecka 18 eller något sånt. Så jag har inte sett hennes lilla underverk o hon har inte sett min megamage!

OM ja inte ligger på BB vill säga..*hihi*

TV...

Nu ska jag gå o kolla lite på TV, sen ska jag väl försöka sova lite, OM de går med den här värken i ryggen! =(
Ska värma min värmekuddrishavre grej, kommer inte ihåg vad det heter *hihi*

Sov gott allihoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0