Lördagkväll

Dagen...

Idag har vi inte gjort så värst mkt, vi vaknade vid tio jag o Nova, då var de dags för mat! Sen somnade hon om och jag satt o kolla på TV tills klockan var 13.20 då kom Jocke upp o sa att vi skulle åka till hans pappa o äta mat, så de var bara att göra iordning både mej o Nova, sen bar de iväg till Farfar Timo :-)
Där var vi kvar ett bra tag, tar ju sin lilla tid när man först själv ska äta o sen sover hon o man måste vänta tills hon vaknar för de snart är dags för ny blöja o lite käk, så ja tror vi kom därifrån vid 18.00 ungefär.
Då åkte ja först till coop en sväng med syster Ida, sen hem till pappa en snabbis, Nova sov o ja visste att hon skulle
vakna snart så de var lika bra att åka hem för det var dags för bad idag, Åhhh de var riktigt skönt idag, gud vad hon njöt =)
Sen åt hon lite o somnde så fint vid 21.30, så nu ligger hon inne i sängen o sussar så gott! Mamman ska väl oxå ta o gå o lägga sig snart tänkte jag! Passa på o sova så mkt man kan, fast ja ska ju absolut inte säga att ja inte får sova om nätterna, hon är så snäll på nätterna min lilla älskling!

Finns inte så mkt mer att skriva om idag tror jag! Händer inte så mkt, imorgon tänkte ja att ja kanske skulle försöka ta mig iväg til min farmor o farfar, dom har ju inte ens sett Nova än =(

Men nu blir de natten snart tror jag! Ska kolla lite på nätet först o kanske lite Tv sen blir de sängen!!





Mammas Älskade Lilla Nova, Mamma Älskar Dig!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja, Men absolut! Jag kan på Torsdag då är jag ledig från jobbet! Kan du då?

Hoppas allt är fint med er.. Här är det fint! Tyra sover en säng och jag har muffins i ugnen som ska med till jobbet i morgon..

Hör av dig ang Torsdag..



Kram Kram.. Så söt hon är bebis Nova.. Vill så gärna se henne snart!

2008-10-12 @ 13:43:20
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Sover en säng? Haha.. Menar ju en sväng!

2008-10-12 @ 13:44:12
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej..

Totalt missat en badhusträff på Tors, kan vi ses på Tidag i stället?

Kram...Hoppas allt är bra.

2008-10-14 @ 17:15:31
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Sabina

Besök gärna denna sidan http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=26509 bli medlem och samla poäng och bytt sedan ut detta mot presentkort i klädesbutiker!



Gud va sött flicka nu fått :) henne ska ni vara stolta över. jag bli lite avundsjuk. jag vill också ha bebis :) hoppas allt är bra med er! Kramis

2008-10-15 @ 14:17:34
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0