tråkigt tråkigt tråkigt

Fredag idag, o så sitter man här själv igen, usch.
Lite besviken är man ju såklart, men vad gör man???
Får väl gå o lägga mig snart, finns ju inget annat göra, hade väl tänkt att man skulle ha lite myspys men nej då, fullt med folk som sitter o super, inte populärt!! O sen skulle de gå iväg till Janne *hmm*
Vill inte känna så här, vill bara att vi ska vara en familj, en normal familj, myskvällar m.m.
Nu menar inte ja att Jocke är dålig på något sätt o vis men man måste tänka lite ibland, vad som är viktigast här i livet, Mig o Nova eller supa o åka bil?? För mig är de inget svårt val, Nova är bland de bästa som någonsin hänt mig, o Jocke oxå såklart!

Pratar med Linnéa i telefon just nu o sen blir de väl natten, Pratade även med Therese en sväng *tack för att ni finns, ni är bäst* Är alltid skönt att ha riktiga vänner man kan prata med när man är lite nere.

nej nu skiter ja i de här!!!

god natt

puss o hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm aldrig att din Pojkvän älskar dej vad som än händer!

2008-11-29 @ 02:49:31
Postat av: Anonym

Glöm aldrig att din Pojkvän älskar dej vad som än händer!

2008-11-29 @ 02:50:42
Postat av: Linnéa

Finns för dig de vet du!! Å ja vet att allt kommer ordna sig, de e du värd!! Kram

2008-11-29 @ 02:55:02
URL: http://linneasundqvist.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Självklart finns jag här för dig oxå!

Du får ta en snack med Jocke, svårare än så är det inte! Inte kan han väl bara tänka på sig själv inte!



Puss!

2008-11-29 @ 20:27:55
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Ida (Lukas o Mollies mamma)

Jo jag finns ju också här så klart! Fasiken va jag blir lessen när jag läser det här....

2008-11-29 @ 23:09:12
URL: http://idamaajaakkola.blogg.se/
Postat av: Charlotta sundh

Jag finns här ska du veta kusin vitami. Alla har sina down perioder . men glömm ite bort det du har gummman <3

2008-11-30 @ 11:40:08
URL: http://charlotta90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0