Tidig kväll

Javisast idag somnade hon vid 22 tiden, hon var helt färdig kraken efter en heldag på satn med Theresr o Amelia, Faster Ida o kusinerna, Plus att vi tog ett bad här på kvällskvisten oxå, åhhh de är ju så skönt, o nu har hon kommit på att hon kan plaska i vattnet (vatten överallt kan man säga), hon njuter verkligen av att ligga i badet.

Idag har vi inhandlat en nu björnoverall, mormor tycker att den är så söt (ja med för den delen) hon har redan en vit, men den är snart för liten så ja köpte en ny idag, en grå fast lite annorlunda tyg, men hon är ju bara för söt i den, tror att de finns en bild på henne i hennes vita björnoverall på mormors blogg (catarinasund.blogg.se)
Jag har även inhndlat ett par jättesöta pyttesmå lackskor som hon ska ha på jul till son tomteklänning *hihi*
Annars köpte ja nog inte så mkt, en ny bäbisbok, var inge nöjd med min förra, men de ja köpte idag är helt kanon.
Sen har ja varit till apoteket o hämtat ut mina p-piller, ja ville ju börja använda p-ring igen, men de fick man inte medans man ammade, men men de får gå så länge, man ska komma ihåg o ta dom bara *suck*

 

Nu ahr julgardinerna kommit upp iallafall, och 1 ljusstake, jag ahr även strukit lite dukar o så, men längre än så i julpyntingen ahr jag inte kommit, men de kommer nog imorgon.
Ja just de imorgon ska vi kolla på ett hus, iof i degerfors, vet inte riktigt hur ja känner inför att kolla på hus i Degerfors, blandade känslor antar ja, visst ja skulle nog kunna bo där, men ja vet inte om ja vill att Nova ska behöva gå i skola i Degerfors, *kraken*. helst av allt skulle ja nog vilja bo kvar i Karlskoga, men men, vå får se hur ja känner efter att ha tittat på huset.
 
Nej nu ska ja gå o hitta på något, skriva lite i Novas nya bäbisbok kanske, eller fixa med hennes fotoalbum kanske, vem vet.

 





Sov så gott allihoppa

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0