Ont i magen

Javisst Nova ahr jätteont i megen nu på kvällen, hon bara skrek o skrek hemma hos Therese förut, o just nu ligger hon o sover (fortfarande i sin bilbarnstol, kraken, men ja tänkte att hon får sova lite innan ja tar upp henne o börjar bråka med pyjamas osv) men snart ska ja väl plocka upp henne, hon kan inte ligga där o sova för länge, då vill hon väl aldrig somna för mig ikväll, fast de brukar inte vara några problem att få henne att sova så här på kvällen fast att hon har sovit innan.

Idag har vi inte gjort så värst mkt, varit hemma hos Therese o sparkat henne i arslet så hon kommer igång att packa, har dock inte hjälpt till så mkt men iallafall *hihi*
Therese har inte en sån rolig dag med Amelia heller, hon har en matvägrardag, som Nova hade förra veckan (inte alls kul) Man får ju nästan panik på dom när de inte vill äta, men de är båda lite snoriga så de kan ju faktiskt vara därför de inte vill äta ibland, de vet man ju själv när man e förkyld att man inte alltid är så sugen på mat, men de är ju små de måste äta juh!

Imorgon ska jag o Therese (o barna) gå på stan en sväng tänkte vi, så de blir väl till att äta lite lunch ihop o så, sen glo lite i affärer, kankse kolla någon julklapp (antagligen till Nova) 
Gud hon kommer att bli sååååå bortskämmd våran lilla prinsessa, Speciellt av mormor kan ja tänka mej

Idag har ja även varit på efterkontroll, de gick kanonbra, allting såg fint ut! Hon var jätteglad för min skulle att ja inte tyckte att min förlossning var så hemsk, lätt att ja skulle kunna göra om det, inte alls avskräckt (skönt)

Nej nu blir de till o bråka med mitt barn så hon vaknar till, så vi får på henne en pyjamas, o sen blir de lite minifomdroppar, lite snorsug, o sen blir de kvällspuppen som gäller för lilla damen.

Så god natt o sov gott allihoppa.

(bilder tar vi imrogon)

Puss o Hej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0