Nu så, är allt klart!

Javisst, nu är allt klart för bäbisens ankomst, eller ja mer kläder men de vill man  köpa/få när den ahr kommit och man vet vad det är för någon :-)
Jag var och inhandlade det sista igår, sängmobil, sen handlade jag hem så att näsdroppar, alvedon, bepanten m.m, finns hemma ifall man skulle behöva de så slipper man springa ut, dom första dagarna man är hemma för att handla sånt, då vill man nog bara vara hemma med den lilla och installera sig.

   
   
   

   





 

Inte riktigt denna vagnen, men samma modell fast annan färg!
Har även köpt en BabySeat babysitter i helsvart, sen har vi ju även badbalja m.m.


Hur jag mår idag!

Jag mår bra, har mått lite illa nu på morgonen, men annars är de fint, igår kväll släppte ännu lite till av proppen, inte en sån trevlig syn, men vad ska man göra, börjar bli en aning nervös nu för nu kan de dra igång när som helst om de så vill! En kompis tala om för mej att hennes slempropp släppte fredag och sen på torsdagen så kom hennes lilla plutt, så de kan gå snabbt, men de kna även ta lite tid.

Men ja har haft lite molande värk i magen inatt, har sovit väldigt konstigt, nästan vaknat av att de har gjort lite ont i magen, men nu på dagen har ja inte kännt av något av det, men som sagt den får gärna stanna iaf en vecka till, så man är helt säker på att man får föda i kga, fast i vecka 37 som ja går in i på torsdag är väl inte för tidigt att föda?? Det kan väl vara ganska normalt eller???

Svullen som en tok är ja just förtillfället oxå, fingrar och tår är som små prinskorvar *hihi* Inte så värst bekvämt men men. Ja håller nog på o samlar på mej lite vatten tror jag!


Idag ska jag....

Jag ska städa lite, fixa till lite i sovrummet för bäbisens plats, har inte riktigt bestämt mig vart ja vill ha spjälsängen, sen ska jag väl diska lite, dammsuga måste jag göra oxå, men frågan är om man vågar det eller om sätter igång hela skiten då *hehe* får helt enkelt ta de lugnt och fint, o känner ja minsta lilla, ja då får ja sluta helt enkelt.

Men ja börjar med disken, den är inte så ansträngande i allafall.

Ja men ha en

Kommentarer
Postat av: Michaela

Värkarna satte ju även igång den dagen med en gång i timman och det är molande mensvärk kan man ju säga :D sen blev det kortare och kortare tid mellan värkarna ! haha så det startar nog lite smått nu ! Jag fick 38+0 så det är inte helt osant att det kan komma snart ! :D



KRAM

2008-08-26 @ 23:54:16
URL: http://missmichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0