Dags igen??

Fick en idé om att de kanske kunde vara skoj o ta upp bloggandet lite igen, eller?? Hur länge håller det denna gång? :)
 
Nu är ju frågan, vad skriver vi om? Vad är värt att skriva och vad vill folk läsa om?? 
 
Nova, min älskade solstråle som växer så de knakar och gör mitt liv fulländat, just nu är de hon och jag mot världen, det finaste som finns <3 
 
Och så jag då, mår väl innerst inne inte alls fullt så bra, har hänt så mycket fruktansvärt på sista tiden, Daniel som lämnade oss hastigt :( mycket hemskt, många tårar och allt sämre skratt!! 
Jag har en operation på ingång som jag är nervös över, men jag ska väl fixa de med??!! 
 
Men nu är de nog dags att ta kvällen :) nighty nighty 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0