Tentaplugg

Jahopp, då har man iaf gjort allt förarbete till inför tentainlärningen, så jag vet vad jag ahr att se fram emot i helgen, inte den idylliska helgen kanske, men vad ska man göra?? Bara o bita i det sura äpplet o plugga som en idiot inför tentan på måndag, som jag för övrigt känner att den kommer iaf gå liiite bättre än den förra.
Läste idag att om man har kuggat på den så är de inte omtenta förren den 11 december, ja då har man ju iaf tid på sig att plugga inför den, men då har man ju såklart en massa annat som ska vara klart.
Jag vet att vi ska ha en inlämningsuppgift här straxt efter tentan.
Det är minsann aldrig lugnt o skönt när man pluggar på universitet =)
Nu ska jag iaf ta mej något att äta o sen ska jag hämta min sockerböna på dagis, så ska vi gå upp på stan o kolla om vi kan hitta några bra vinterskor till henne, då de stog att det var 6,8 MINUS på termometern imorse, HJÄLP!!
sen här för ca 30 min så började de väl snöa utav bara h-vete, men de sluta ju lika fort igen o inte ligger de kvar heller, men de dröjer nog inte ska ni se..=) *myyyys*
Nej..ÄTAAAA, magen skriker efter mat, men ja tar bara något litet, ska väl laga lite käk här om typ 2 timmar..=)
Puss&Kram // A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0