söndag, städ och plugg

Jajemän, helgen gick lite fort som vanligt, lite trist måste jag säga, kanske mest för att ja vet att de är tentadags imorgon igen, och sen ska man gå full vecka i skolan, är iof ledig fredag, *skönt*.

Idag ska jag ta tag i lite städning, tvättning tänkte jag, känns som de hamnar lite i skymundan när man pluggar inför en tenta, det är i stort sett de enda man har i huvudet, o sitter man för kort stund så har man dåligt samvete för det, sitter man för länge så orkar knappt hjärnan med. Inte nog med det så var min käraste sambo Tvungen att jobba idag, vilket INTE kom så värst lägligt, då jag egentligen borde sitta mesta delen av dagen o plugga för att slippa sitta ikväll, känna som de är lättare att sitta på dagen, o så bara gå igenom det på kvällen, på kvällen orkar man lixom inte, men men vad ska jag göra??

Jag klarade ju iaf den senaste tentan...typ...jag måste göra en liten komplettering så har jag G eller tom. VG på den, beroende på hur bra jag gör uppgiften (den kommer för övrigt vara toppenbra) =) hihi
O den mina vänner måste ja tala om för er är SUPERDUPER skönt o slippa omtenta =)

Nej nu sätter ja lite fart här hemma, ha de gott allesammans =)

Puss&Kram // A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0