Dags för en uppdatering då kanske =)

SKOLAN:
Ja skolan har startat o de var pang på direkt och en månad senare hade ja min första tenta, som för övrigt gick åt skogen, har dock inte fått något svar än, men ni vet den där känslan man har när man känner att man inte har klarat något...DEN FINNS DÄR!! Får väl svar till veckan hoppas jag, så man vet om man kan släppa den där tentan och gå vidare eller om man ska börja plugga på skiten igen.
Nu på måndag (25/10) är de dags för nästa tenta, men den tentan känns de som att ja iaf har en chans att klara, är lite mer förbredd den här gången, började väl plugga i tid kan man väl säga =)
Fick iaf G+ på inlämningsuppgiften om kunskap o de är ju bra iaf =)

NOVA:
Hon har hunnit fylla hela två år sen sist jag skrev, stora damen nu ju =) Det blev paket i stora lass som hon är supernöjd med =)
Just nu håller hon på o får sina 4 sista tänder o de märks på nätterna vill ja lova. Igår kväll somna hon straxt innan 20.00 vakna stup kvarten från 22-23.30 då kom hon till och med upp o satt i soffan med mej en stund, sen kom hennes pappa hem från jobbet o då ville hon ha välling som hon knappt drack, sen gick ja in med henne igen o hon somnade om, men vakna väl såklart när jag skulle lägga mej, o då började hon krångla, böka varvat med o vara ledsen o "ropa" efter mig, sista gången ja kolla på kl så var den 02.34, sen måste jag ha somnat, och hon med för den delen, så idag är man lite småtrött.Men nu är hon på dagis och jag ska sätta mej och råplugga =)

För övrig så har de inte hänt så mkt, mitt liv handlar mest just nu om skolan, familjen, plugga plugga, kaffe med Natta eller någon annan vän, sen plugga lite till, sen de vardagliga sysslorna såklart.

Tänkte jag skulle slänga in lite bilder på damen från hennes 2-årskalas =)


Paketöppning, det kan hon med nuförtiden =) Fort bort med pappret!
Här fick hon en kaffebryggare av oss som hon för övrigt älskar, speciellt när hon får kladda med vatten. För den funkar ju nämligen, om man häller i vatten i den o trycker på knappen så kommer vattnet ut i kannan =)
Den STORA Nallen, den gillar hon skarpt att ligga o mysa med, helst på den =)
Sötfia, här fick hon matskål, nappflaska, blöja o grejjer till dockan =)
Tårtan, blev Med Hello Kitty på, med hallonfluff i den ena och geishafluff i den andra =)
Ballerina Kladdkaka är en favvo här, syns det?? ;-)
Fikatajm o mys med  gammelfarfar "Isse" (Nisse)
Testar kaffebryggaren, tänk vad vatten de blir överallt när en tvååring får fria händer vid diskbänken =)
Men vad gör det då, de går ju att torka bort =)
Målar lite med vattenfärg som hon oxå fick i present..=)
Ja det var väl allt för denna gång, ska försöka bättra mej lite nu, har nämligen fått förfrågning om ja gett upp min blogg..haha, nej då har bara glömt bort den lite =)

Nu ska jag plugga!

puss&kram // A

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilka härliga bilder Angelica!

Häftigt att du börjat läsa, det fixar du galant!!!



Kram K

2010-10-20 @ 18:07:27
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Ida

Äntligen lite uppdatering ;)

2010-10-21 @ 20:50:38
URL: http://aajdah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0