Vill ha sommar o sol...NUUUU!!!

Vad är detta fär vårväder vi har??
REGGGNNNNN o lite mer regn, jag vill ha  sommar o värme, de skulle verkligen inte sitta helt fel!
Tänk vad skönt o bara kunna sitta ute i solen o bara gotta sig, de skulle vara nått de =)

För övrigt så har Nova fortsatt o vara sjuk, ÖGONFLUSS denna gång, stackars liten.
Det börja i fredags på kvällen o jag tyckte att hon var lite kladdig o ögonen, men sen på lördan så såg de ganska bra ut så jag tänkte att de kanske bara har blåst i ögonen på henne därav "kladdet" Men icke sa nicke, på söndag kom de tillbaka men inte så farligt förren kl 19 på kvällen när vi kom hem till Ida o gänget, guuuud hur hon såg ut min lilla skrutt, vänsterögat svullna upp på henne o man såg att de verkligen var otrevligt för henne.
Hon fick iaf medicin till slut som funkade riktigt bra på henne, dock så skrev dom bara ut för 6 dagar o vi är inne på 4 nu, o meningen är ju att man ska hålla på med droppar tills de är bra och 2 dagar till, så imorgon blir de nog till o ringa så de får skriva ut mer. Nog för att hon MYCKET bättre men de är inte helt borta så iom att man ska köra de där 2 extra dagarna så räcker intee dropparna till tyvärr, men som sagt hon är mycket bättre idag, nästan ingenting!!

Så veckan har varit ganska dryg då Nova har varit hemma från dagis o man inte kan hitta på särskillt mycket, man vill ju inte dra ut henne i onödan. Men idag ska hon få följa med sin pappa hem till Farfar Timo och jag ska dra till Johanna Ågren en sväng o prata lite skit o drcka kaffi, alltid lika trevligt!

Så nu har ja iaf tvättat en maskin o hängt upp, så lite nytta har ja väl gjort idag ändå....=)

ha de gott allesammans

Puss&Kram // A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0