lite små ändringar.

Ja som ni ser så har ja ändrat lite här, tänkte ha de lite mer vårigt så kanske man kan komma in i de här lite igen =) Är inte riktigt nöjd, men vi har ju faktiskt Photoshop hemma på datorn nu så om ja kan få tummen ur o lära mig lite i de så kan de nog bli lite finare designer sen! Har även ändrat min mammas sida lite oxå, hoppas hon blir nöjd!

Nej nu ska jag gå o ta mej en macka tror jag, är lite småhungrig nu!

Ska uppdatera med lite bilder imorgon, nu är ja trött på de här =) hihi

Puss&Kram // mig

Kommentarer
Postat av: elin- theas mamma

HAha, jaa jag kan faktiskt slänga upp en bild på nya hårfärgen..

När Thea blivit frisk & jag har mer tid vid datorn!

Efter 4 sömnlösa nätter & ett jävla slit med att sanera magsjuka så vet jag inte om jag gör mig så bra på bild ;)

Kram

2010-03-18 @ 23:51:46
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0