pluggnerverna sätter in

ja men visst nu börjar ja verkligen bli lite smått pirrig. Kommer ja komma ihåg vart jag ska? nää ja antar inte de..
men de känns iaf som att jag har lite mer kött på benen den här gången än sist.
Nu skulle jag iaf våga stanna någon o fråga vart jag ska om jag inte skulle hitta rätt.

Längtar faktiskt till om ett par veckor när man har kommit in de lite, o alla rutiner fungerar som dom ska.
Ibörjan kommer antagligen inte bli så värst mkt tid över till mina vänner eller någon annan fritid för den delen heller, jag kommer antagligen vara helt inne i pluggandet och familjen, men de ska bli så skönt!

MAMMI

Den 4 september kommer mamma! eller ja hon åker till Stockholm då o stannat antagligen där fram till söndag kväll, hon ska springa...nått...typ tjejmilen eller något!? Kommer inte ihåg vad de hette =) Så hon kommer väl antagligen hit på söndag kväll *äntligen*.
Så hela vecka 36 ska Nova få vara hemma från dagis o umgås med sin kära mormor hela veckan, skönt för henne o slippa gå upp 05.00 i stort sett hela den veckan, då blir de en liten extrasemester för Novis =) hihi

Nej nu ska jag laga mat, ha de gott

Puss&kram // A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0