Då var de kanske dags igen...

JA, JAG VET JAG ÄR DÅLIG PÅ ATT BLOGGA

Man lixom prioriterar annat nu för tiden, men jag ska verkligen försöka skärpa till mej, enbart för mammas skull, ska iaf försöka lägga in en bild varje dag, de är iaf något, förlåt mamma, jah ska skärpa mej =0)

Har inte så värst mkt att skriva om, har umgått en del med Therese o Amelia, de är så skoj att titta på dem när de leker, för nu leker de ju verkligen med varandra, jagar varandra runt runt hemma hos Therese, Nova roar sig oftast med att provsmaka ALLA Amelias nappar, men Amelia verkar inte ta så illa upp, hon smakar bara lite på Novas tillbaka..=) *hihi* så söta ihop är dom, men vi är allt liote dåliga på att ta kort på dom ihop, så där får vi skärpa oss Therese..!!!!!!!

Jaja nej jag måste gå o baka lite till nu, till Novas kalas på söndag.

Här kommer de bilder!!!

     

Soffpotatisen =)

 

Smoothie och köttgryta...=)

 

Åker fyrhjuling med pappa =0) *såååå skoj*

   

Nove med sin nya vagn...=)

 

Ha de gott

 

Puss&Kram // Oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0