Vinprovning

LYCKAD

Javisst vet ni, igår blev de vuxenpoäng på hög nivå, Jag o Ida var på våran första vinprovning, de var trevligt, intressant o lärorikt kann man säga, en hel del som man inte alls kommer komma ihår, men en del sätter sig direkt, så en del lärde man ju sig iaf!

Fick en hel del bra tips om hur man kan prova på olika viner själv hemma, så de ska helt klart provas på!
De får vi ta någon helg tycker jag, eller hur Ida???

Tack Marina för en lyckad kväll, superduktig är du <3

Efteråt blev de statt/harrys, det var en hel del folk ute, mest nyblivna 18 åringar dock, men skoj hade vi för de =)
Sen var de ju en viss person som bara försvann o lämnade mig o Ida med någon stackars krake som ville ha en viss persons nr som hon inte ville ge ut o angav ett fel nr, men ja lyckades ju avslöja hennes idé o skrek ut rätt nr till honom, men till mitt försvar så trodde ja faktiskt att dom kände varandra o att hon hade av misstag gett honom fel nr, men där slogg ja mig själv på fingrarna *hihi*

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Woohoo! It´s alive! ;)



Ja det var verkligen superkul och lärorikt! Vi måste absolut fixa lite egen vinprovning någon helg. ;) God mat och gott att dricka.

Kram <3

2009-11-30 @ 20:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0