Övernattningsbesök

PUMBA CAJSA O LILLA ELLIOT

Javisst, de började med att Pumba med familj skulle följa med oss in till kristinehamn för att kolla på bilutställningen, men pumba var tvungen att jobba, så de kkom på att de skulle åka hit som igår kväll och sen att de skulle stanna o sova över tills idag, så de gjorde de. De kom vid 19 tiden, så då lagade ja iordning en tacogratäng, med massa tillbehöver.
Sen blev de ett glas vin var (ett par fler för grabbarna o några öl slank ner oxå) till o med Cajsa tog sig ett glas!
jag o Cajsa satt o prata en massa strunt medans grabbarna satt ute på ballkongen o prata strunt.
Sen drog grabbarna iväg till Jack o kolla läget, ja o Cajsa gick o la oss =)

CORE

Japp de är de på schemat idag, 30 min dock, men Ida o jag åker dit 30 min tidigare o kör lite uppvärmning, jag kör min favomaskin som ja hitta i fredags när vi träna, Wave någonting heter den, skitskön träning, idag tänkte ja om man kanske ska lägga till 5 min på tiden, sist körde ja 20 min, så idag tar ja 25 =0) Så snart står man väl på löpbandet *hihi*
Ska bli skönt o röra lite på sig ikväll!

MÅNDAG

då blir de mammaträff för hela slanten! har inte träffat dem på ett tag nu, missade förr förra gången o förra gången var Nova lite småförkyld, så imorgon ska de bli skoj att träffa dem igen! Så kul o se hur de utvecklas, olika snabbt osv.

Nej nu ska jag ta o diska tror ja, innan Nova vaknar!

ha de gott

Puss&Kram // A

Kommentarer
Postat av: Nikita

Eftersom du tävla förut i min blogg tänkte jag nu tipsa om en nystartad tävling, vinn en valfri nova star mössa från pilutta

http://nikital.blogg.se/2009/may/tavling-vinn-en-valfri-nova-star-mossa.html

2009-05-26 @ 11:13:24
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0