Glad midsommar

FIRANDE

Idag ska vi hem till Jockes mamma o hennes gubbe i deras nya ställe som de har köpt sig ute i Högåsen, de blir god mat gott att dricka o bra sällskap, synd bara med vädret, men ÄN SÅ LÄNGE så regnar det inte. Vi ska nämligen sitta ute, iof i ett stirt partytält MED väggar =) Man jag lilla fryskotten får väl klä på mig som aldrig förr, sen är de bara de att man ska försöka ta sig igenom den dag utan att somna, Nova krångla nämligen som en tok inatt, ja la henne vid 21 tiden, hon somna o sov ända tills vi gick o la oss vid 23 tiden. Jag hann väl inte sova mer än 10 min så börja hon vrida o vända på sig fram o tillbaka fram o tillbaka, tillslut så vakna hon o ville minsann INTE somna om, runt halv ett på natten gick Jocke upp o gjorde iordning lite välling till henne som slank ner fint, Sen efter MÅNGA om o men så somna hon om vid 2 snåret på natten. Då tänker man ju såklart att då kommer hon ju iaf sova till 8.30 där någon gång. NEEEEJ DÅ 07.15 vakna Nova, hon somna väl om en liten liten stund brevid sin pappa men max 20-30 min. Så de vara bara till o gå upp med henne. Men tröt var hon för nu sover hon igen sen kl halv 10.

Hoppas att natten som kommer blir bättre =)

Men jag önskar  er alla en Glad Midsommar, hoppas ni får en bra dag trotts vädret =)
Jag ska iaf försöka göra de bästa av situationen

Puss & Kram // Angelika, Joakim & Nova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0