Sommar sommar sommar

VÄRME

Jajemän de kan man ju säga att vi har haft iaf,men gud så skönt de har varit, vi ha badat en massa, till och med jag ahr badat flera gånger, de ni! ja brukar vara den som står kvar på torra land eller bara plaskar lite med fossingarna i vattnet =) Men nu har man ju en liten som älskar att bada, so why not!

Nova o Jag har varit ganska mycket hemma hos min pappa, där finns en pool till Nova, huvudsaken är ju faktiskt att hon får svalka sig! En dag var ju Alexander där oxå som ja skrev, o här kommer de bilder....=) 



Söta dom är va =)

  

Mammas lilla trollunge <3

KLÄDER

Novas mormor älskar att handla till Novis, nu i Maj så var mina mostrar med familjer över till mamma, o då hittade ju mamma så klart en hel del till Nova, men de här ärr ju bara föööör söta...=)

   

Kolla in snyggingen =)

LUNEDET

Japp där var vi här om dagen, vi fika, bada, sola, åt lunch och kollade på djuren.
Nova blev helt till sig när hon fick syn på alla djuren där inne, hon är ju helt frälst i djur, speciellt hundar, åh vad hon tycker att dom är mysiga, men hon får nöja sig med att mysa med fasters hund Isa.



men här börjar Nova tröttna på lunedet, trött som skrutt!

Nej nu håller grannen på o såga, hammra, borra o skruva mitt under vårat sovrum där Nova ligger o sover med fönstret ÖPPET, så snart ser de nog till att Nova vaknar, så jävla typiskt. JAG VILL BO I HUS!!!!!



Novis är Nyvaken...=)

 

Nova äter frulle...=)



Novis o min moster på min födelsedag!

Ha en toppendag, de ska vi ha, först ska vi upp till Lilla W, elektrolux o sen drar vi hem till pappa tror jag, Jocke jobbar ända till 19 ikväll... =(

Puss&Kram // Angelika & Nova


Kommentarer
Postat av: Catarina/mamma/mormor

oh hon är ju bara för himmla go våran tjej! saknar er som bara den puss

2009-07-03 @ 21:55:56
URL: http://catarinasund.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad söt hon är i Portugiskläderna!! Puss,puss

2009-07-04 @ 22:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0