Nova min älskade dotter

NOVA ANGELIKA MAAJAAKKOLA

Hon är de bästa i mitt liv, hon förgyller verkligen mitt liv ( å jocke såklart )!
det säga att en bild säger mer än 1000 ord, så, här kommer de massor av bilder på våran goding!

 

goding där!

   

 

 hihi ser ni att de står 1-0 till Nova!! haha



hur söt är hon inte i den där mössan ??!!

   

äta själv är bäst, sen om man stoppar något i mun e en annan femma!

 

de senaste, lägga huvudet på sne =)

 

 

åhhh mamma älskar dej!

 

här va de bajs på gång....



hihi mat runt hela munnen....

Puss&Kram // A



Kommentarer
Postat av: Erika

Man ser ju att lite matlust har kommit tillbaka iallafall!! Sötnos!

2009-04-15 @ 00:42:08
Postat av: Lina

Världens sötaste Nova :)



Är de nu på Freda duska ut den 17 alltså? :)

Eller va du ute i fredas?

Nu på freda ska ja ut, har blivit bjuden på 20 års fest, sussi flyller år på freda, så då har ja lovat att följa med ut.

De är dags för en kaffe nu tycker ja :)

Har inga pengar på mobilen, så du kan väll höra av dej :)

Puss och Kram

2009-04-15 @ 01:38:36
URL: http://liiinnnaaa.blogg.se/
Postat av: Joiie

Hur söt är inte Nova då? :) Jag gillar "lägga huvudet på sné posen"! :)

Jag har tid för kaffe när som, söndag eller måndag kanske?

Puss

2009-04-15 @ 15:45:21
URL: http://joiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ah men guud vilka underbara bilder!! Världens goaste Nova! Fasters lilla gullunge =)

2009-04-15 @ 18:00:00
Postat av: Anonym

Hallåå..



Gud så söt Nova är, och så stor hon blir..Hihi!



Varför kan man inte se dina kommentarer du får? Är det meningen? Hihi!



Jag blir inte med på Fredag även om det skulle vara jätte kul! Jag ska jobba på Söndag och jag känner att ligga hela Lördagen o gå miste om en hel dag sen när en hel lång vecka av jobb kommer igen så känns det så jobbigt jent i mot Tyra/Andreas.. Man värderar tiden så annorlunda när man jobbar.. Hehe!

Men ni kommer säkert att få det skit kul och avis blir jag säkert om bilder kommer...



Tyra mår bättre, hostig än.. Men så är det ju!

Vi kanske kan ses ngn dag, jobbar ju nästan jämt o konstig tider men en helg kan jag ju!

Kram på er...

2009-04-16 @ 20:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0