Tidig morgon

Javisst  nu sitter jag  här, klockan är halvåtta på morgonen, har varit vaken i snart två timmar, den var en liten flicka som inte ville sova längre då, hon fick mat o hela köret men nej då inte ville hon somna om inte.Så nu sitter jag här, hon har visserligen somnat om i sin alldeles nya babysitter, vi införskaffade igår, den hon hade innan var inte lika bra, den här gungar lite av sig själv när hon rör på sig, hon gillar den stenhårt, hon provade ju en sån hemma hos kusinerna o där slockande hon ju rätt så snart efter att hon blev nersatt i den, o nu sover hon som en stock i sin =)

Själv ska jag väl försöka lägga mig på soffan o slumra till en stund, annars orkar ja väl aldrig med den här dagen, trött som en zombie annars antar jag!

Idag klockan 11 ska ja iväg till Brickegården o träffa en Bm för att göra en sån där rolig efterkontroll efter förlossningen, kul jul, INTE!! Men men, lika bra o kolla så att allt står rätt till.

Inatt för övrigt har Nova sovit jättebra, hon somnade straxt före 23 o vaknade inte förren nu imorse, mammas söta bäbis tycker att mamma ska få sova hon med kanske (väldigt snällt av henne)

Annars för övrigt idag så hade ja tänkt att man kanske, men bara kanske skulle försöka ta sig in till örebro om man orkar, kolla på skor o Julklappar såklart, man de är ju de att man ska orka med de oxå, o de vet ja inte om ja gör idag, vi får se, annars kanske man kan börja julpynta lite (skojigt) de är ju faktiskt 1;a advent på söndag, så man kan lika gärna börja lite redan nu.

Nej nu blir de soffan för min del, sov gott.

Skriver såklart mer senare om ja får för min dotter *hihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0