Va fasiken blev det-..???

Ja som ni ser så är texten pytteliten, men ja ahr ingen aning om vad fasiken jag har gjort, texten blev mega stor när jag skrev i bloggen så ja trodde bara att ja kommit åt knappen för fet stil, men när ja sedan publicerrade skiten så blev de yttepyttelitet??? vad gjorde jag??

Jaja hoppas ni kan läsa´t iaf!

För övrigt så har vi inte gjort så mycket mer idag, jag städa lite till, lekte med Novis, guuuud så glad hon blir när man leker med henne! Sen så kom Jocke hem med nya babylarmet som vi lämnade in förra helgen då de hadee gått sönder, garantin hade gått ut, men vi hade haft problem med två par, så dom var såååå snälla som gav oss ett helt nytt av en annan bättre modell, som tydligen har fått bäst i test. Lite kompilicerat är det med 4 olika kanaler och 8 olika positioner/frekvenser, så idag provar vi kanal 1 med frekvens 101 Dä ni! Men vi måste prova lite mer imorgon om vi kan hitta en bättre, för nu kan ja inte öppna sovrumsdörren med babylarmet på för då nlir de rundgång, men ja hade inte så mkt tid på mig för att fixa de förut, Novis var så trött o sååå gnällig så de var bara att ställa in på första bästa typ, men de verkar fungera bra, den har tiom vibrator ifall man skulle behöva ha den på tyst läge..

Har även kollat på en film, The proposal så nu har man fått tjutit lite oxå...=) den var väl ganska bra om man gillar "tjejfilmer"

nej god natt säger jag nu...sov så gott

Puss&kram // Angelika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0