Sommar & Soliga dagar....

ÄNTLIGEN

Ja Äntligen är värmen här för att stanna ett tag vad ja förstår, nu har vi iaf haft fint väder i snart 1 vecka hoppas iaf på 1 vecka till, mer än så kan man väl inte begära av Svensk Sommar, eller??!! *haha*

veckan som har varit har vi vart mest hemma hos pappa/morfar, Nova har badat o haft en massa skoj, en dag var Lillans (pappas fru) syster där med sin Alexander som är 5 månader äldre än Nova där, så dom plaskade o hade skoj ihop.
Blev en hel del kort på sötnosarna när de bada *hihi*

Annars har vi mest bara gottat oss i värmen, skönt för Nova o kunna sova ute i vagnen i BARA blöja, de måste ju vara hur gott som helst.

STÄD & STÖK

De har vi pysslat med idag, jag fyller ju år imorgon så de kommer väl lite folk hit, visst vi ska sitta ute men man vill ha rent o snyggt ändå, för usch var skitigt de var här hemma...*blä* har ju inte riktigt funnits tid eller lust till att städa när de varit så fint väder...

Nej Nu ska jag åka o handla tror ja, de sista till smörgåstårtan o tårtan!

Ha en underbar Lördag, de ska vi ha iaf!

Puss & kram // Angelika Joakim & Novis

Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas m på sol o värme nästa vecka för då böjar min semester :)

Hälsa pappsen!

Kramar

2009-07-01 @ 11:20:31
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Catarina/mamma/mormor

Lite dålig uppdatering med bilder här...tycker jag;-)

2009-07-01 @ 12:13:59
URL: http://catarinasund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0